Helpdesk

Veelgestelde vragen.

In overleg met de VNG verwijzen wij u via deze link naar de onvolprezen VNG-site. U komt dan terecht op een pagina met een aantal veelgestelde vragen en het antwoord.

Wanneer uw vraag daar niet tussen staat, vindt u er ook contactgegevens om uw vraag aan de VNG te stellen.

Uiteraard kunnen wij u ook helpen. Zit u met een probleem of heeft u alleen maar een vraag, maak dan gebruik van de helpdesk van Carolien Aalders Training & Advies in Leerlingenvervoer.

De vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Uiteraard is het mogelijk dat we bij de gemeente langskomen om ter plaatse oplossingen te zoeken voor dilemma’s die bij de verwerking van de vele aanvragen leerlingenvervoer boven komen drijven. Ook een individuele coaching of groepstraining (evt. met omliggende gemeenten) behoort tot de mogelijkheden.

Wenst u gebruik te maken van de helpdesk dan vragen we een vergoeding van € 25,00 per kwartier. Voor de tijd die gepaard gaat met het beantwoorden van of het meedenken in vraagstukken wordt aan het einde van de betreffende maand een factuur gestuurd.