Ondersteuning leerlingenvervoer

Advies & ondersteuning leerlingenvervoer door Carolien AaldersHeeft u tijdelijke personele krapte in de uitvoering van het leerlingenvervoer? Is uw enige medewerk(st)er ziek of op vakantie, terwijl er aanvragen beoordeeld moeten worden? Heeft u een periode te overbruggen tussen het vertrek van uw consulent(en)/loketmedewerkers en het vervullen van de vacature? Op dit soort momenten kan het team van Carolien Aalders u tijdelijk ondersteunen.

Advies leerlingenvervoer

Beleidsondersteuning leerlingenvervoer - doelgroepenvervoer Mogelijk wilt u een andere koers varen met het leerlingenvervoer. Mogelijk wil uw college een bezuiniging bewerkstellingen in het leerlingenvervoer.
  • Waar begin je dan?
  • Wat zijn de mogelijkheden?
  • Wat moet je juist wel en juist niet doen?

  • Naast het geven van trainingen en de ondersteuning die Carolien en haar team u kunnen bieden, kunnen zij u adviseren over het te voeren beleid. Voor het advies & ondersteuning leerlingenvervoer putten zij hierbij uit jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk op dit gebied.

    Helpdesk

    Veel gestelde vragen

    In overleg met de VNG verwijzen wij u via deze link naar de onvolprezen VNG-site. U komt dan terecht op een pagina met een aantal veel gestelde vragen en het antwoord. Wanneer uw vraag daar niet tussen staat, vindt u er ook contactgegevens om uw vraag aan de VNG te stellen.

    Helpdesk Carolien Aalders

    Uiteraard kunnen wij u ook helpen. Zit u met een probleem of heeft u alleen maar een vraag, maak dan gebruik van de helpdesk van Carolien Aalders Training & Advies in Leerlingenvervoer. De vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Uiteraard is het mogelijk dat we bij de gemeente langskomen om ter plaatse oplossingen te zoeken voor dilemma’s die bij de verwerking van de vele aanvragen leerlingenvervoer boven komen drijven. Ook een individuele coaching of groepstraining (evt. met omliggende gemeenten) behoort tot de mogelijkheden.

    Wenst u gebruik te maken van de helpdesk dan vragen we een vergoeding van € 25,00 per kwartier. Voor de tijd die gepaard gaat met het beantwoorden van of het meedenken in vraagstukken wordt aan het einde van de betreffende maand een factuur gestuurd.

    Helpdeskverzoek